Tema: Re: rekomenduokit auto
Autorius: Renookas
Data: 2011-02-03 20:06:21
benzinini 1,8ltr, 1999 ar 2000 m nepamenu, sidabrini, siaip tvarkingas tiek
isore tiek techniskai, paruosiau tevui vazineti, parveztas su trukusiu
dirzu, tad sudeti nauji voztuvai ir visa kita kas priklauso, visi dirzai,
guoliai, na daryta kaip tevui (ne kaip sau, nes sau tai surizikuoju kartais
ant pigienu detaliu :). Tad jei perkant tai dar kokia 50000km jokiu dirzu
guoliu keisti nereiktu, tepalu keitimas man atrodo jau arteja. Taigi nuo
pernai metu pavasario vaziuotas Lietuvoje, tai yra ir technikine dar daugiau
nei metams, siaip viskas su juo tvarkoje, tik nenuplautas ir neisciustytas
pardavimui, nes stovi servise ir laukia sprendimo deti i autopliusa:)
Tevukui nupirkau focusa tu paciu metu bet dyzelini, taigi dabar testdraivina
po remontu, ir sprendzia kuri pasilikti, bet kaip matau jau daugiau nei
menesi vazineja ir vis dazniau sako kad dek skelbima, bet neturejau kada
nuplauti ir fotosesijos padaryti:)
Siaip jei idomu bet kada galima apziureti, pravaziuoti, pakelti ant keltuvo,
ar uzvaryti ant stabdziu stendo. tiesa ridos nepamenu, bet galeciau kolegos
paklausti kad paziuretu. bet kazkas apie 200000. keistai atrodo, bet panasu
kad nelabai sukiota. Lietuvoje tikrai nesukta, o uzsienyje velniai zino, bet
sprendziant is to kaip ji cia atkeliavo tikriausia ten irgi niekas tuo
neuzsieme. Ir siaip pagal bendra stovi sakyciau nesukiota turetu buti.