Tema: Re: Atsiliepimai apie ziemines padangas?
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-12-26 23:07:22
Oho, lakstai kaip koks dzigitas!
Na - as ir kazkada paspausdavau - o daba i senatve - tei reakcija
suletejus - smegenai suminksteje - tai uztatai ir minksta guma dedu.
Va - snd pasigirsiu - irgi leniau - ryte, keliuky kur nuo Kauno hes'o link
Roku eina - uzkniso vilktis 60, kai leidzia 80 - tai va isibegejau apie
110 - su rwd ir lenkiau, begetis OK, bet va kai atleidau gaziuka - nesiot
pradejo - supratau ko anie velkas.  Pasivijau kita kolona - o tie stabdyt
visi pradejo - priuky antras galfuks uzsiskersavo - ir i kelkrascio pusni,
per veidroduka dar vienas mates - i mame atlekiantis skersas - o man abs'as
per pedala tratejo - gerai kad is priekio auto toliau buvo - atleidau stabdi
ir apvaziavau golfuka, o prieky avarija - dresnen pusej aplamdytas
multivanas, keirej dar kelios.  Taip kad as ir jau nebespaudziau - i senatve
reakcija suletejus, ir senatvej sirdziai negerai kai i kulnus nukrenta.
Dar prisdiminiau - labai gerai yra pergazuot, kai jungi i zemesne pavara.
Liaaadazzz

Styra