Tema: Re: Atsiliepimai apie ziemines padangas?
Autorius: Andr
Data: 2010-12-20 16:10:06
Padangos pas mane jau nupirktos, tiesiog idomu butu pamatyt ju palyginima su
kitom. Pirma ziema su RWD vazineju, tai sunku paciam su kazkuo palygint.

"Romas"  wrote in message news:ienn7i$q7h$1@trimpas.omnitel.net...

patikek , testai tau nieko daug neduos info.
vairuoja profai test driveriai, masinos naujos, ir testuojamos padangos
daugumoje "extra" klases , tai butu Conti, GY, Dunlop, Mishelin ir dar keli
panasaus lygmens gamintojai.
kad ir sios dienos atvejis, atejo pirkejas su nuostata - moketi apie 200
Lt/vnt uz
savo
reikiamu padangu matmeni. I ta suma niekaip netilpo nei vienas is mano
paminetu "ekstra" klases gamintoju gaminiu. Klijentas paminejo gamintoja,
kuris jo draugu atsiliepimu yra tinkamas.Nusipirko tai ka pageidavo, mokejo
savo numatyta suma.
ir taip vyksta kas diena, is ko darau isvada , kad ne testai daugumai
tautieciu
yra aktualu , o kolegu atsiliepimai, ir pinigine israiska.
Kita vertus , daug priklauso nuo vairavimo stiliaus, kokiais keliais
daugiausiai
vazinejama, na ir aisku masinos stovio.
na negalejo siandien kaimyno BMW isvaziuoti is kiemo , ir ne del to kad
padangos
vid kokybes, o todel kad "sliauze" pilvu ten , kur kiti be vargo pravaziavo.
vakar prie parduotuves zmogus draugui keike kiek imanydamas Conti ziemines,
na kur nekeiksi, jei protektoriaus gal 2-3 mm  like, ::)))
jei pageidauji , praeita savaite gavau nauja GY UG ICE + testa galesiu
permesti.

romas