Tema: Re: Atsiliepimai apie ziemines padangas?
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-12-18 14:22:04
Nokianai:
Hakkapelita Q R14 175/70 ilgai laike - atitarnavo ant dvieju peugeot 405
(viso 6 ziemas) ir iskeliavi i marcias: liuks buvo tiek ant ledo, tiek ant
sniego.
hakapelita RSi R15 205/65 XL ant bmw 320d - per viena ziema padilo geroikai,
bet ir nuvaziuota jais 15tkm, ir variklis galingesnis. Vaizdas, kad RSi
laiko ne taip gerai kaip Q, uzstrige nebuvau nei karto.  Abu auto skirtingi,
svorois skirias  padangos ir skirias Q buvo daug minkstesnes gumos.
Kitas ziemines vel pirksiu nokian'us.

Styra