Tema: Re: Atsiliepimai apie ziemines padangas?
Autorius: Markovich
Data: 2010-12-20 14:30:54
kai tokios salygos kaip dabar, tai px kokios padangos
vis tiek reikia vaziuot atsargiai ir blaiviai, bo jei ne tu, tai tau gali
taip ishikint koks bukis su pusplikem vasarinem, ir bus px kad pas tave guma
uz bbz kiek kapeiku

"Dainiushas"  wrote in message news:ienhno$hjc$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai čia gal kai važiuoji savo malonumui. Bet kai važiuoji su reikalu ir
reikia atvažiuot laiku, tai pats supranti, nevažiuosi 300km septynias
valandas.