Tema: Re: Atsiliepimai apie ziemines padangas?
Autorius: Satrapas
Data: 2010-12-17 21:10:14
Nesu kazkoks eGzpertas,ir specialiu testu neatlieku, bet keleta zodeliu apie Ice+ brugztelsiu.
Didziausas pliusas stabdymui,ir ant sniego ir ant ledo stabdo puikiai,nu ant asfalto nelakstant irgi stabdo :)
Del akseleracijos: ant sniego kiek teko sia ziema kur ibristi,tai gana neblogai,nesakau kad kaip traktorius bet letai uztikrintai ir is pirmo karto.
Ant ledo nu pajudant ratai prasisuka,bet vaziuoji ir nuvaziuoji :) Ant apledejusiu sankryzu nepastebejau kad kiti driveriai turetu didesni pranasuma :)
Apie valdyma,dar kai nebuvau pakeites priekiniu amortiku,tai ant posukiu prieki siek tiek nesdavo.Sudejus naujus priekinius amortizatorius priekio nebenesioja,valdymu esu patenkintas.
Praejusias kelias ziemas naudojau kazkokias Matador MP skaiciaus neatsimenu .Tai galiu pasakyti kad Ice+ visai kito lygio padangos.