Tema: Re: Atsiliepimai apie ziemines padangas?
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-12-20 10:51:37
jo - su kokiu suzemintu bnv i pusnis ir reik vaziuot, jei smagumo mazai -
nuleki i prie vokisko avtabano pasistataoi masina salia, na geriau ten kur
kuo daugiau juostru i vienba ir i kita puse, na tada islipi ir begioji
skersai avtabano - va cia tai smagumas!!!

kazkada su fwd ziema nusileidus staciu slaitu per pusnis prie kauno mariu
(kur uz girioniu, kai nusileidi kalniuku uz posukio i slienava iskart sukant
i kaire ir tesiai iki mariu), po barbekiu velai - isvaziuot sunku buvo, nors
ir labai pasitikejau hakapelitaQ bet i kalna niekaip, tada buvo pagudrauta -
vaziuot atbulu - ir sunkiai, tada buvo pagudrayta daugiau: pasodinti
dratagalviai ant kapoto, laikes uz ragu - ir atbulas i ta kalna iropsnojau -
su FWD, o dabar to nedaryciau nei su FWD, tuo labiau su RWD.

Styra