Tema: Re: Atsiliepimai apie ziemines padangas?
Autorius: padugne
Data: 2010-12-20 12:51:25
On Mon, 20 Dec 2010 12:33:32 +0200, Dainiushas wrote:

> o aš vakar mačiau minimalioj įkalnėj strigusį Lupo, kur su BMW važiuoju
> absoliučiai be problemų. Fsio, FWD šūdas.

tas lupo buvo vienas, o bnv buvom dviese :) reiskia rwd dvigubai shudas :)

> Kokios padangos? Ką ASD/DSC veikė?

Pas ana e90 tai buvo naujos, nes jis ir pats buvo visiskai naujas. Markes
nezinau, is galo nesimate, bet garantuotai bus tos kurias deda bnv
dylershipas, t.y. kazkas is kontinentaliu ar michelinu. O mano tai
continental wintercontact su kokiais 80% mesos.

ASC visas barskejo tarskejo ir kitaip konvulsinosi. Buvau ir isjunges,
tai tik dar blogiau. Tada isvis tik vienas ratas bejegiskai sukasi ir
ivis niekas nevyksta apart pagreitinto slydimo sonan.

--
kthxbai.