Tema: Re: Atsiliepimai apie ziemines padangas?
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-12-20 11:40:44
   su hakapelita Q - labai minkstos buvo - viabaltica ir per suse lenkijos -
kai slidu, pusto oir sniegas - vaziuodavau sau normaliai ir lenkiau visus
40km/h besivelkancius.  Karta vaziuuokle bildet pradejo - vaziuoju i LT -
kazko masina nesioja per provezas - maniau gal kas issinere, islipau
paziuret kas - o ten grunas ledas, batai, nors ir su vibram padais -
nelaiko, o greiti normalu su tomp padangom laikiau.
   su rsi ir rwd - praeita ziema, ivaziuovus i LT is tos pacio lenkijos -
visa kolona masinu velkasi, pusto, slidus kelias - kai tik istaikai proga
lenkt - lenki ir vaziuoji, o nesivelki.
   Kaip su kitai ratais, padangom - nezinau.

   Kazkada turejau kietos gumos, R13 berods 155/70 - per sniega dar
vaziuodavo, per leda - ciuozykla, kad ir lengva vos 800kg sverenti masiniuka
is garazo rusuje i zemes pavirsiu sunkiai iskeldavo - reikejo su siupeliu,
sluota ir smeliu darbuotis.  O su minkstom hakapelita Q (fwd) ir RSi (rwd) -
net nekasus isvaziuoji normaliai, praeita ziema buvo ledas - isvaziavau
nebarstes su rsi + rwd.  Pavazinejus su FWD + sipuotos padangos - galiu
sakyt kad su RSirwd skirtumo nera, isskyrus RWD smagumas.  Jei nebut ASC
mygtuko ant RWD - tikriausiai jau but sukultas ir nekarta.

   Kai padare minksta gyma - ji per sniega geraiu vaziuoja: sniegas lenda i
tarpus protektoriaus ir kazkaip tuoo labai gerai sukimba su sniegu ant
zemes, ar dar kazkokia kitokia technologija.  Kai i gumos misini pradejo det
smeliuka (are stiklo dulkes SiO2, ar kazka) - tada jos ir per leda kabina.
Dar - kazka deda i padangas, i guma - kas sumazina dilima, tas pats daro
degalu ekanomija.  Kokiu naujesniu technologiju padangoms yra - nezinau, nes
nesidomejau nuo 2003 rudens, kai pirkau hakapelita Q (jos kartu su auto
iskeliavo i marcias prioes metus - mesos dar buvo ziemai ar dviems)
   Taip kad gincytis kas geriau: GoodYear, Michelin, Nokian, Barum ar
chujarum - nera jokio reikalo, galima tik padiskutuot kas ir kokias kokios
technoilogijos deda i padangas, i kuri modeli idetos, kur bus vazinejama tom
padangom.
   Niekaip nesupratu tu, kurie perka ziemines padangas kietos gumos su
dideliu greicio indeksu (t.y. kieta guma be sipu) ir jomis vazineja
lietuvoj, kur paziurejus per langa matosi kokios yra gatves, isaziavus uz
miesto - matosi kokie uzmiescio keliai ir kokios autostrados, man atrodo kad
jos pritaikyto tvarkingiem vokiskiem avtabanams, arba varguolio
pasimaivymui.

Styra