Tema: Re: Atsiliepimai apie ziemines padangas?
Autorius: Markovich
Data: 2010-12-20 08:53:37
geruliai egzotikiniai, idomu ka dar naujo prigalvos kad parduot tai kas jiem
labiau apsimoka
o pirkdamas michelinus nepasidomejai kad jie is kietos gumos? o iCE+ -
minksti

"Herkus"  wrote in message news:ieghr0$uq0$1@trimpas.omnitel.net...

kaiptik pries pora dienu skambijau i egzotika del siu padangu, minejo
kad limpa sniegas prie ju smarkiai. nusipirkau michelin alpin A4