Tema: Re: ABS sistema + ir -
Autorius: padugne
Data: 2010-02-23 21:26:28
On Tue, 23 Feb 2010 08:35:42 +0200, Ignas wrote:

>> O tai kodel kvailiai williamsai tada dejo ABS, jei uzblokavus ratus
>> geriau stabdo? Juk pagal sitam threade paskelbta nuomone su ABS stabdo
>> blogiau nei ciuoziant, reiskia lenktynininkas netures jokios galimybes
>> islikt trasoje.
>>
> matai F-1'o boliduose net sedynes pritaikomos konkreciam zmogui, tai tas
> pats ABS'as tikiu jau visai kitaip veikia nei kad kasdienese auto...

Jo, zinoma, jis veikia zvaigzdziu metalo magijos pagalba. 

Jei rimtai, tai jis bus tarkim 3x lengvesnis ir 2x mazesnis uz iprasta 
ABS. Ir customizinamas pagal lenktyniniko skoni, pvz kad isijungtu ne 
iskart bet leistu kiek paslidinti ir pasitaisyti situacija paciam. 
Bet veikimo principas visiskai tas pats.
Be to, praejo jau 20 metu, dabartiniai civiliniai ABS 100 kartu gudresni 
uz anu laiku state of the art.
 
>>> tai net ne viena rata blokuoja (o va kodel blokavo, tai tamsta
>>> pasiaiskinkit pats)...
>>
>> Tai reiskia, kad tokiais momentais lenktynininkui elementariai nera
>> laiko atmieruoti tinkamos stabdymo jegos. Todel spauzdzia gelezele kiek
>> yra jegos ir tikisi kad isliks trasoje. Elementari zmogiska reakcija.
>>
> sakai spaudzia, kiek jegos yra?... tai tada visu ju labai jau fizinis

Taip, jei ratai blokuojasi. Nes visi bent kiek raukiantys fizikoje 
puikiai zino, kad efektyviausias stabdymas yra ant slydimo ribos. Jei 
uzblokavai reiskia persistengei.

> pasirengimas skirtingi: vienas sekundei uzblokuoja, kitas pusei
> sekundes, trecias pulsuojanciai stabdo (tas visai slabakas matyt...)...

Kiekvieno reakcijos-korekcijos laikas skiriasi.

-- 
kthxbai.