Tema: Re: ABS sistema + ir -
Autorius: Ignas
Data: 2010-02-17 09:19:37
kazkaip man atrodo ne apie tai jus gincijates... su fizika viskas tvarkoj,
del jos nesigincykit... manau svarbiausias klausimas ar (arba kaip) ABS
atlieka jai skirta uzduoti, ar tikrai atleidineja stabdyma prie pat slydimo
ribos, ar tik nestabdo visu ratu vienodai pagal ta, kuris ant slidziausios
dangos (idant nemetytu automobilio) ir visi kiti niuansai, kurie tikrai gali
itakot blogesni stabdyma su ABS, nei kad slydimas...