Tema: Re: ABS sistema + ir -
Autorius: AuriZzZ
Data: 2010-02-12 15:03:29
bl vakar su darbiu hundaju, stabdžiau prie sankryžos (kur nuolat važnėju su
savo be abs ir nebuvo jokiu problemu), tai akys buvo x5 kai paspaudžiu
stabdy zirzia abs ir nechuja nestoja tai gerai nusukau i kelkrasti kur
snieko daugiau yra pagavo ir sustojo..paskui bandžiau kitoj vietoj su
stabdziu mint ir rankini traukt, tai man atrodo greičiau sustojau nei vien
su stabdziu ir abs :), nx nx man tas abs irgi pasitikėjimo nekelia.Dar
priklauos koks abs, nes yra teke su vojegeriu ir pasatu važinėt tai anų abs
tikrai kurkas vėliau pradeda veikt.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4860 (20100212) __________

http://www.eset.com