Tema: Re: ABS sistema + ir -
Autorius: Rusla
Data: 2010-02-18 11:36:32
"Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
news:hletbh$2ot$1@trimpas.omnitel.net...
> Nereikai man xuinia uzsiiminet. Yra ABS yra avarinio stabdymo sistema ir
> man to pilnai gana.

Pono valia, ar cia kazkas liepia tau kazka?

> O kaip pirma karta keistai atrode "nestojanti" bet laiku susojus masina
> ant ledo irgi pamenu

Kai atrodo - ka ten reikia daryti? ;) O as siaip uz vairo labai nemazai
laiko praleidziu, todel tam tikrus faktus tikrai zinau ir tikrai moku ju
vengti arba kovuoti (priklausomai nuo situacijos)

> Kiap ir pavyzdziu su savo lygio "fiziku" gali nekist

Zjbs kai zmones tavo lygi taip greitai nustato be jokiu pagrindu :D