Tema: Re: ABS sistema + ir -
Autorius: BigM
Data: 2010-02-16 15:36:06
taip ir norisi, kad abs'o daznis butu mazesnis, t.y. imituotu koja pulsuojanti stabdyma, kuris sustabdymo atzvilgiu yra efektyvesnis... o tai ir dar kliuti apvaziuot padetu, gal ne taip efektyviai kaip dabartiniai abs'ai, bet dar klausimas kas dazniau pasitaiko - apvaziuoti kliuti stabdant ar sustot iki kliuties...?