Tema: Re: ABS sistema + ir -
Autorius: Eex
Data: 2010-02-12 13:41:34
man irgi kazkaip atrodo, kad tas abs daugiau kliudo nei daro naudinga darba.
privalumas tas, kad masina reaguoja i vaira, taciau dazniausiai buna, kad i
sonus nera kur vairuoti, is abieju sonu masinos, ar kitos kliutys.tai ar
iciuosi kam i gala, ar su veikianciu abs ivairuosi kam i sona tai skirtumo
jokio. na galbut ideja tokia, kad atsiranda sansas, kad turesi kur nusukt i
sona. bet man kazkaip jauciasi, kad be abs tikrai stabdymo kelias mazesnis,
tad sukti i sona kaip ir nereiktu.
galbut pliusas abs apskritai stabdant posukiuose. ypac, kai sia ziema maziau
vazinejami keliai buvo nukloti storoku ledo sluoksniu. tad vaziuojant tokiu
keliu, ir darant posuki, gali drasiai stabdyti ir sukti kur tau reikia
(aisku, greitis turi buti atitinkamas, t.y. neperdidelis).