Tema: Re: Trolinimas apie namu garso aparatura
Autorius: CodeC
Data: 2014-12-02 10:57:43
+ :)

sitos turetu grot.
net mano turimos b3800 groja nepalyginamai geriau uz N+1 nauja brangu
zaisla, iskaitant visus tuos nevykusius focal baldelius yzytomo aplaizytus.
aisku, siuolaikine aktyvi sistema groja dar geriau, bet jau uz tiek
nenupirksi. kaip uz 1klt, tai su salyga kad garsiakalbiai nuo senatves
nepavarge, saba 1300 pro yra NEREALUS dylas :)