Tema: Re: Trolinimas apie namu garso aparatura
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-12-02 10:43:19
2014-12-02 09:00, Tomas rašė:
> Bet tai kokio velnio pirkti aparatura, jei ji jau perkant groja sudinai
> ? :)

Na tas mano sudinai kitam butu gerai. Cia kaip vienam pripilsi degtines
stikline ir jis sakis puspilne, o kitam bus pustuste. Turiu komplekta uz
6,500 ir jis pas mane svetaineje groja kaip uz 6,500. Vidutiniu dazniu
juostoje sis komplektas, mano supratimu, tikrai gerai skamba.
Sunus uz tokios pacios kokybes komplekta mokejo 2 kartus daugiau, o
skamba vargu ar geriau. Bet jis buvo pirktas pries 3-5 metus.