Tema: Re: Trolinimas apie namu garso aparatura
Autorius: Kesha
Data: 2014-12-01 15:00:22

> Jeigu klausyciau tik roka tai uztektu ir mineto komplekto uz 2,300 litu.

> Kol kas to nebandziau daryti. Koloneliu pardavejo paklausiau kodel koloneles
> turi 2 poras pajungimu. Jis man pasake, kad viena pora skirta pajungti vienam
> stiprintuvo kanalui, o i kita pora gali jungti kita stiprintuvo kanala.
> Taigi, turint 5,1 stiprintuva laisvu kanalu netureciau. Su 7.1 resyveriu
> galima pajungti visa komplekta koloneliu ir dar 2 koloneleles papildomai po
> stiprintuva.

Kažkaip tingiu gilintis, o ar ne apie A ir B speakers kalbi, jei taip,
tai yra klausymo zonos, t.y. skirtos skirtingoms patalpoms įgarsinti,
t.y. svetainėje sujungi namų kiną su visais pribumbasais, o į miegamajį
pora kolonėlių pakabini, pvz. radziją paklausyti, kai nežiūri filmo.
O galingumą reikia išgaudinėti, ne statant kelias kolonėles (čia gi ne
koncertų salei) o parenkant atitinkamai normalias kolonėles ir
stiprintuvą ar atitinkamas aktyvias kolonėles.