Tema: Re: Trolinimas apie namu garso aparatura
Autorius: CodeC
Data: 2014-12-01 16:19:27
On 12/01/2014 03:59 PM, Icetom wrote:

> Tannoy, mano nuomone, geras pasirinkimas. Tik nežinau kiek pakanka jų
> tokiam plotui.

> Geriau jau reikėjo žmonai spintelę IKEA'joje nupirkti, nei leisti
> pinigus tokiam :).

> Jei būtumėte paklausę mano patarimo ir nusipirkę Denon AV resiverį,
> skylės įtaka būti minimali-eliminuota panaudojus Audyssey MultEQ XT
> sprendimą.

nesamone. net neabejoju, kad neturi zalio supratimo apie tai, ka rasai.
perrasineji brosiureles. joks DSP nepades eliminuoti blogos patalpos
akustikos ar is principo blogai ir ne pagal paskirti panaudotu
komponentu isdestymo ir/ar integravimo, ypac kalbant apie LAIKINIUS
koregavimus, o ne AMPLITUDINIUS. tu net nezinai ka tai reiskia ir kuo
tai skiriasi, o patarineji zmonems. eik fizikos knygute 7 klases is
bibliotekos pasiimk ir perskaityk, daugiau prasmes bus nei is tu
vadybininku pridarytu brosiureliu.