Tema: Re: Trolinimas apie namu garso aparatura
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-12-01 14:42:07
2014-12-01 14:35, Velnias rašė:
> Tai pala pala, reziume - kainavo dafiga daugiau, o vistiek šūdas ir
> nedžiugina?
>
> P.S. Tannoy šiaip ne rokui skirtos kolonėlės.

Jeigu klausyciau tik roka tai uztektu ir mineto komplekto uz 2,300 litu.

> P.P.S. čia bent supratai, ką pats norėjai pasakyti:
>
> "3 Prie vienos koloneles galima jungti 2 stiprintuvus. Todel pasirinkau
> 7.1 stiprintuva, kuris leidzia prie turimu koloneliu pajungti papildomus
> 2 stiprintuvus. Arba turiu galimybe pajungti dar viena pora koloneliu ir
> taip padidinti atkuriama galinguma 2 kartus."

Kol kas to nebandziau daryti. Koloneliu pardavejo paklausiau kodel
koloneles turi 2 poras pajungimu. Jis man pasake, kad viena pora skirta
pajungti vienam stiprintuvo kanalui, o i kita pora gali jungti kita
stiprintuvo kanala. Taigi, turint 5,1 stiprintuva laisvu kanalu
netureciau. Su 7.1 resyveriu galima pajungti visa komplekta koloneliu ir
dar 2 koloneleles papildomai po stiprintuva.