Tema: Re: Trolinimas apie namu garso aparatura
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-12-02 10:56:50
2014-12-02 10:34, Kesha rašė:

> su tokia logika, tai reikėjo vido ir pasilikt...
> BTW, jei dar liko litų, tai už 1150Lt skelbiu.lt yra saba professional
> 1300, nusipirk ir pasiklausyk muzikos...

Galejau as ir uz 10,000 nusipirkti. Bet ar tikrai man tiek reikia, kad
mokeciau 10,000. Dabar tegu praeina kazkiek laiko, seimyna igaus
kazkokius muzikos klausymo igudzius, nusistoves laikas kada maziausiai
nervinasi, atsiras vieta kur maziausiai po kojomis maisosi ir liks kaip
geras interjero elementas, kuris naudojamas progomis.
O siaip tai visa seimyna musu namuose pasiklydusi, visi prie kompu
kiurkso tai ir as, kad niekam netrukdyciau, gal ateityje nusipirksiu
prie kompo gerai skambancius nedidelius monitorius. Gerai pastebejai,
kad su tuom paciu funkciuonalumu galejo likti Vido. Tik va, yra progos
kai sie netenkina. Kaledos arteja.