Tema: Re: Trolinimas apie namu garso aparatura
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-12-01 15:41:01
2014-12-01 15:00, Kesha rašė:
> Kažkaip tingiu gilintis, o ar ne apie A ir B speakers kalbi, jei taip,
> tai yra klausymo zonos, t.y. skirtos skirtingoms patalpoms įgarsinti,
> t.y. svetainėje sujungi namų kiną su visais pribumbasais, o į miegamajį
> pora kolonėlių pakabini, pvz. radziją paklausyti, kai nežiūri filmo.
> O galingumą reikia išgaudinėti, ne statant kelias kolonėles (čia gi ne
> koncertų salei) o parenkant atitinkamai normalias kolonėles ir
> stiprintuvą ar atitinkamas aktyvias kolonėles.

O kaip tai padaryti? Perki stero stiprintuva ir 2 koloneles prie jo.
Kokio galingumo mano atveju i 50m2 svetaine?
O kai turi 4 koloneles ir dar 2 nenaudojamus kanalus tai kodelgi i ta
pacia kolonele nepaleisti 2 kanalu, jeigu tas imanoma. Tuomet turesi 2
kartus galingesni garsa arba, kitaip tariant, ta pati galinguma, bet su
2 kartus mazesnio galingumo stiprintuvais. Pavyzdziui stiprintuvai gros
ne 60% galingumi, o 30%. Bet tai tik retkarciais. Gal keleta kartu per
metus.