Tema: Re: Trolinimas apie namu garso aparatura
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-12-02 07:52:53
2014-12-01 16:20, CodeC rašė:
> tokio tipo koloneles negali groti gerai is principo. cia yra fail by
> desing nuo pat pradzios iki pabaigos. kambariui papuost.

Ar as gincinu? Juk ir rasau, kad nepirkau Yamahos monuitoriu, nes 5.1
komplektas man butu kainaves iki 10,000 - 2 kartus daugiau, negu
protinga kaina eiliniam pilieciui.
Beje, ir Yamahu skyle yra uzpakalyje. Tai ir vel problema pastatyti
svetaineje. Reikia joms isskirti atskira kambari. Tuomet papraasciau
nusipirti 2 ne\dideles Yamahas uz 1,200 litu ir pasistatyti ant stalo is
sonu kompui. Sedi prie kompo ir fone muzika klausai...