Tema: Re: Trolinimas apie namu garso aparatura
Autorius: Icetom
Data: 2014-12-01 15:59:57
> Nusipirkau <signalizacijos> rekomentuotu koloneliu 5.1 komplekta

Tannoy, mano nuomone, geras pasirinkimas. Tik nežinau kiek pakanka jų tokiam
plotui.

> su sub'u
> http://www.audiokomponentai.lt/products/namu-aparatura/magnat-150/magnat-monitor-supreme-sub-302a-1964

Geriau jau reikėjo žmonai spintelę IKEA'joje nupirkti, nei leisti pinigus
tokiam :).

> Resyveris YAMAHA RX-V677
> Buvau nuziurejes ir YAMAHA RX-V377 su 5.1 koloneliu komplektu uz 2,300
> litu.
> Trukumas yra tas, kad koloneliu skyle yra uzpakalineje puseje ir negali
> glausti prie sienos

Jei būtumėte paklausę mano patarimo ir nusipirkę Denon AV resiverį, skylės
įtaka būti minimali-eliminuota panaudojus Audyssey MultEQ XT sprendimą.

> Kaip skamba auksti? Grojant mp3 - sudas.

Čia dar priklauso kiek primaigyta resiveryje: ar išjungti visokie mp3 garso
gerintojai ir t.t.

> Kaip skamba zemi? sudinai.

Berods rašiau, kad tokiam plotui reikia 2-4 subų tik ne kaip tie Magnat.