Tema: Re: Namu kinas/muzika geriausias pasirinkimas botanikui
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2014-11-20 15:45:28
nuo sheiminishkiu ten ir hifipasaulis koks netoli.
gali bandit uzeit an durneus ir paklaust ka gero turi botanikui su nuleis po
kablelio ;)

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:m4kqtt$q2l$1@trimpas.omnitel.net...

2014-11-20 14:06, Kesha rašė:

> Nu gerai, tada liepkim jam imti:
> Pioneer VSX-924
> 3 vnt. Behringer TRUTH B3031A
> 2 vnt. Behringer Truth B2030A
> ir viskas.
> nėr čia ko blaškytis, ir nereiks niekur eiti...

Na panasiai CodeC'as man ir ikale. Is pradziu perku Behringer TRUTH
B3031A, jungiu prie turimos USB isorines garso kortos. Ji turi 5.1
analoginius isejimus... Paskui perku vel tuos pacius Behringer arba
Yamaha's. O resyveris liktu tolimai ateiciai.

Na bet pirma kelione buus si sestadieni i salona Seimyniskiu gatveje
pasiklausyti Yamahos HS8, kuriu pora kainuoja 2,000+ litu.