Tema: Re: Namu kinas/muzika geriausias pasirinkimas botanikui
Autorius: Zydrunas <zydrunas @ ? skp.lt>
Data: 2014-11-20 14:25:42
Tai juk labai aiškūs keliai tamstai:

1. Perki labiausiai patikusį (arba gražiausią :)) nebrangų resyverį ir
Codec'o aktyvias kolonėles. Susijungi ir mėgaujiesi. Papasakoji įspūdžius.
Po kiek laiko, jei viskas gerai, nusiperki dar 2, 4 ar daugiau kolonkių
surroundui.

2. Eini į salonus ir gyvai, savo ausimis paklausai keletos sistemų. Tiek su
resyveriu, tiek su stereo stiprintuvais. Jei nejauti skirtumo tarp resyverio
ir stereo - pirk resyverį, su juo filmai tikrai geriau klausysis.

Jei čia tikrai netrolini, tai tarp visų tų žinučių jau tikrai yra gerų
patarimų, kurių vertėtų paklausyti. Belieka pasirinkti kelią ir juo eiti.