Tema: Re: Namu kinas/muzika geriausias pasirinkimas botanikui
Autorius: Zydrunas <zydrunas @ ? skp.lt>
Data: 2014-11-19 17:23:15
O tai pats bent klausęs tų behringert...?
Ir lyginęs su 5 ar 10 kart brangesnėmis pasyviomis? Man tikrai įdomu, kaip
taip nusprendžiat, kad kolonėlės, kurios kaina 1200Lt už porą, tame tarpe
dar ir stiprintuvas, groja TIKRAI geriau nei 5000-10000Lt kolonkes??? Iš kur
tie stebūklai?
Beje, mažų aktyvių monitorių aš neklausiau, bet norėjau pabandyti. Norą
atšaldė patys pro technikos pardavėjai - jų nuomone, jos neatstoja gerų
buitinių kolonėlių. Tokį atsakymą gavau dviejose aplankytose pro technikos
parduotuvėse.
Bet mano smalsumas liko, tai paieškosiu galimybės aktyvius monitorius
išbandyti. Todėl ir pačio nuomonė būtų tikrai įdomi, jei nusipirksi.