Tema: Re: Namu kinas/muzika geriausias pasirinkimas botanikui
Autorius: Kesha
Data: 2014-11-19 10:47:35

> Nu jau ne. Paskui visokios bedos su garantijomis ir kt. Pirkau Lietuvoje
> lenkuose gaminta indaplove Whirpool tai ir tai kiek bedu, nes toks sudas, o
> ne is pigiausiu.

Nepyk, bet man atrodo bandai sugrūst viską į vieną, t.y. patirtį su
indaplove, bandai pritemt prie aparatūros pirkimo...
Tuo labiau kolonėlė, tai visiškai kitkas. Šansų, kad kažkas suges,
labai nedaug, o ir sugedus, manau galima rast specų, kas pagelbės.
Nes kaip pats matai, kiti variantai kaip ir pačiam netinka, tai ir
lieka dilema, ar "rizikuoti" ir gauti tai, ko nori, ar eiti į
"kompromisus".
Be to, nieks nemaišo jų paieškoti ir pas vokiečius, pas anglus ir t.t.