Tema: Re: Namu kinas/muzika geriausias pasirinkimas botanikui
Autorius: Tomas
Data: 2014-11-20 12:37:49
Tai pirma sutariam del vieno - tu kaip supratau sistema renkiesi MUZIKAI? Ne
KINUI? teisingai supratau?
Pirmiausia tau reikia issirinkti akustika - t.y. koloneles ir tik PO TO
derinti prie ju tinkanti stiprintuva. Skambesio braiza labiausiai nusako
koloneles, ir velniai zino kas tau patiks, del to stiprintuva taip "is
lempos" rekomenduoti sunku is karto. Jeigu taip idomu, siuo metu mane
dziugina mazutis Rega Brio -R, bet sunku paskyti koks tiks prie tau
patikusiu  koloneliu, del to su stiprintuvu neskubek. Na, o del resyverio vs
stereo tai pats pagalvok, pvz imam ta kad ir tavo nusizureta Yamaha resyveri
kuris kainuoja apie 2000 pinigu, jis turi 7.2 kanalus, imam kita bet koki
2000 pinigu kainuojanti stereo stiprintuva (2.0). resyveris siuo atveju
tures7+2 kanalus, o stereo tik 2. Gaminio kaina ta pati. Tad resyveryje kiek
kartu pigesnes detales sudetos nesunku suskaiciuoti? Tiketina kad garso
kokybe atitinkamai, aisku gal netaip proporcinagai bet bus zenkliai
prastesne. Cia paprasta matematika, jei tau taip patinka skaiciukai :) Yra
dar ir begale kitu priezasciu del ko resyveris MUZIKAI bus visad blogiau uz
paprasta bet kokybiskai pagaminta stereo. Aisku, yra ir puikiu resyveriu,
bet jie brangesni, ir TOJE PACIOJE KAINU KATEGORIJOJE stereo bus tikrai
zenkliai geriau.
Ir kas cia per Quadro? Jeigu tai muzikai tai tikrai nelabai randu logisko
paaiskinimo :) Kodel tu "ketini komplektuoti"? Kur nors jau klauseisi ar tik
skaitei kad "reikia" ? :)

"Vidas Makauskas"  parašė naujienų news:m4ke8v$fc5$1@trimpas.omnitel.net...

Issiziojes skaitau ka cia rasai. Tu praejai, o as nezadu nauju keliu
ieskoti. Einu is paskos. Jeigu ne resyveris, tai koks stiprintuvas? Ir
kodel ne resyveris? As ketinu komplektuoti kaip minimum Quadro.