Tema: Re: Namu kinas/muzika geriausias pasirinkimas botanikui
Autorius: Kesha
Data: 2014-11-19 09:07:42
> Vidai, zingsniuoji i belcanto ir renkiesi.

Kažkada aš irgi bandžiau susirinkti namų kiną už nebrangiai, tai užteko
kelių apsilankymų keliuose salonuose, kad pamatyti, kad už pigiai
nusipirksi tik š... nes iš naujų kolonėlių, kad bent jau grotų
patenkinamai, tai reikėjo pradėti žiūrėti nuo 2-3kLt už porą ir up, o
kadangi man tai jau buvo smarkiai perebor ir toks "patenkinamai" man
netiko, tai spjoviau ir susirinkau praktiškai tą patį "patenkinamai", o
gal net ir geriau smarkiai už pigiau, t.y. pamažu susimedžiojau BU
senas kolonėles ir dar, kadangi reikėjo ir įkomponuoti pagal dydį, tai
ir priderinau ir tai :)
Taip kad manau, jei žiūrėti naujas, tai CodeC'o pasiūlyti aktyvūs
benringeriai būtų the right way... tik reiktų ne poros, o imti 3, t.y.
ir centrą, o gal ir visas 5... ;)
BTW aš savo ausis susigadinęs ausinėmis :P