Tema: Re: Namu kinas/muzika geriausias pasirinkimas botanikui
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-11-19 12:50:56
2014-11-19 12:33, rr rašė:

> Kas yra žmoniška kaina už daiktą, kuris turės ILGAI džiugint ir kurio
> tavo amžiui tikriausiai užteks?

Kas zmoniska kaina turi kiekvienas savo supratima. As uz etalona imu
http://www.audioaparatura.lt/studio-koloneles/product/16789-behringertruthb3031a-pora
uz 1339 litus
ir ieskau analogiskos kokybes.

Artimiausias butu
http://www.audioaparatura.lt/studio-koloneles/product/16956-yamahahs80m
uz 2078 litus.

Belcanto, mano supratimu, uz artimiausia kokybe paklotum arti 5,000-10,000
Jeigu kas nors man irodytu kitaip, tai Codec'o atsisakyta degtine
dovanoju. Nes as irgi degtines negeriu.