Tema: Re: Namu kinas/muzika geriausias pasirinkimas botanikui
Autorius: Icetom
Data: 2014-11-20 13:28:04
> Yra dar ir begale kitu priezasciu del ko resyveris MUZIKAI bus visad
> blogiau uz paprasta bet kokybiskai pagaminta stereo.

Šiaip yra vienintelė pagrindinė priežastis dėl ko beveik visi AV
resiveriai-procesoriai (net ir labai brangūs) prasčiau atkurs stereo -
naudojami DSP čipai. Naudojami DSP čipai didžiausias "pagalvių" kurėjas AV
resiveriuose.

> Aisku, yra ir puikiu resyveriu, bet jie brangesni, ir TOJE PACIOJE KAINU
> KATEGORIJOJE stereo bus tikrai zenkliai geriau.

Čia žiūrint ką su kuo lyginti. Kokie brangesni Denon AV resiveriai bus ne ką
prasčiau ar net kiek geriau nei Denon stereo stiprintuvai 5xx,7xx ir gal net
15xx serijų.

> Ir kas cia per Quadro?

Tą Quadro geriausiai sukurtų Dolby Prologic Music ar jo nauja atmaina Dolby
Suround Mixer (DSM). Teko skaityti labai teigiamus atsiliepimus, kad AV
resiveriuose kur yra Dolby Atmos, naudojamas Dolby Suround Mixer, kuris dar
geriau atlieka stereo ar pan. šaltinio konvertavimą į daugiakanalį. Aišku,
kažkiek nukertant skiriamosios gebos, detalumo iš įrašo. Kad stereo
klausytis, tai minimaliai AVR-X4100 serijos turėtų būti Denon'as, mano
nuomone, atsižvelgiant į DSM.