Tema: Re: Namu kinas/muzika geriausias pasirinkimas botanikui
Autorius: Masala
Data: 2014-11-20 09:50:13
Vidai, klausimu uzduodi daug ir net i gincus veliesi. Bet ar buvai nors i
viena audio technikos salona nuejes paklausyti hifi koloneliu? Tik taip ir
issirinksi - eini i salona ir prasai pajungti koloneles, klausai, keiti,
klausai, keiti... Eini i kita salona, vel kartoji... Tada susidarysi nuomone
kas patinka ir nusipirksi. Gana klaviatura gadinti :)