Tema: Re: namu kino receiver
Autorius: spakainas
Data: 2014-01-13 11:14:40
Nes medžiagos inkilams jau supjautos, belieka kit'us susipirkt ir sukalt
:D Aij, ilga istorija.
Trumpesnė versija maždaug tokia: namie stovi samadielni toweriai su
visaton G20SC ir W130S. Mano meškos nulaipiotom ausim skamba axujienai,
nu tipo minkšti, nepjaunantys aukšti, smagus viduriukas rokui ir kita
xuijnia. Taigi, kad labai nelipt iš jau turimo konteksto, gaminsiuos dar
3 šitas (centras ir galinės):
http://www.visaton.com/en/bauvorschlaege/2_wege/aria2_light/index.html

O kodėl gaminsiuos o ne pirksiu - tai dėl to kad pačiam kažką daryt
gaunasi daug daugiau fengšui taškų prie gatavo rezultato.

>>> http://www.denon.com/pages/GlossaryDetail.aspx?GId=18
>>> http://www.denon.com/pages/GlossaryDetail.aspx?GId=19
>>> http://www.denon.com/pages/GlossaryDetail.aspx?GId=20
>>> http://www.denon.com/pages/GlossaryDetail.aspx?GId=13