Tema: Re: namu kino receiver
Autorius: bigT
Data: 2014-01-08 15:00:32
 Pirkau is hifipasaulis Kaune. Ar vertas demesio? Vertas. Ar vertas
 savo pinigu? Nezinau.... Man jis realiai niekuo nesiskyre nuo
 x1000, bet patikejau review ir pardavejo zodziu, kad geresnis.
 Panaudojant automatini kalibravima, man kazinko sudiniau groja,
 zemi kazkur visai prapuola ir t.t. As isjungiau visus navarotus,
 nustaciau koloneliu dydi, atstuma, pajungiau bi-amp'u, zemiems
 uzdejau +1. Nu sakyciau po visu vakar pazaidimu, rezultatas siek
 tiek geresnis nei su buvusiu pioneer'iu. Ir filmuose siek tiek
 dialogas aiskiau girdis be centrines koloneles nei anksciau.
 Vidinis mp3 grotuvas siek tiek tupas valdymo prasme ir siek tiek
 tormazas. Internet radio man kaip ir visai nereikia, nu bet
 veikia. Androidinis distancinis ir tupokas. Ko labiausiai
 pasigendu, tai ant pultelio radio stociu greito parinkimo
 mygtuku.
Labai butu idomu ji isbandyti kaip veikia 5.1 rezimu, taciau
 neturiu galimybiu.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://www.piaohong.tk/newsgroup