Tema: Re: namu kino receiver
Autorius: spakainas
Data: 2014-01-09 16:10:46
Tai kad pas mane ir kolonėlės nebus aukšto lygio, yra kitų prioritetų
gyvenime. O galingumo per akis vistiek, niekad neatsuksiu rankenėlės
daugiau nei koks 1/5-1/4.
Na, o kainų skirtumas - daugiau nei dvigubai. Realiai, pridėjus tą 1500+
prie kolonėlių, turėčiau geresnį efektą.

Skaičiuoju realistiškai:
1. Daugiau galios - man nereikia, ir X2000 jos per akis;
2. Daugiau kanalų - neaktualu, ir X2000 jų per daug (naudosiu 5 + galbūt
2 antrai zonai);
3. -DDSC-HD / Alpha Processing - net neįsivaizduoju kas tai;
4. -Clock Jitter Reducer / Denon Link HD - net neįsivaizduoju kas tai;
5. Skirtingi pulteliai - ne esmė;
6. Daugiau zonų - neaktualu.
7. Audyssey XT32 prieš XT - čia neturiu komentarų, manau kad su mano
akustika tai neaktualu/neverta tų 1500+ lt.

Lyg ir viskas, ar kažką dar praleidau?