Tema: Re: namu kino receiver
Autorius: spakainas
Data: 2014-01-10 09:50:31
Yr 2 zonos, aš pats nenaudojau, bet įsivaizduoju kad tipo perjungi ant 1
zonos, pasireguliuoji ką nori, kokiu garsu ką grot, tada perjungi ant 2
zonos ir ten pasireguliuoji ką nori. Nu o tipo ten antrai zonai
priskirti 2 kanalai, tipo jei stipriakas 7.1, tai pirmam kanalui bus
5.1, o antram likę 2 kanalai. Nu kažkaip tais taiptais taip.