Tema: Re: namu kino receiver
Autorius: Icetom
Data: 2014-01-08 18:23:48
> Bet tai įdomiai - visur tipo rašo (tame tarpe ir Icetom), kad tie
> automatiniai kalibratoriai yra gėris, bet ne iš tavęs vieno girdžiu, kad
> praktikoje nx reikalingi.

Tai jis tik stereo režimu klauso. Daugiakanalėje sistemoje aš neįsivaizduoju
be Audyssey. Jau nekalbant apie nepamainomas DynamicEQ ir Dynamic Volume
f-jas...

> Na bet kuriuo atveju, už tuos pinigus kaip supratau nelabai kas geresnio
> yra,

Gali atkreipti į Anthem ARC naudojamą Anthem resiveriuose, pvz. MRX 510 ar
MRX 710 (Lyra jais prekiauja). Daugiau aš nematau realios konkurencijos
Audyssey MultEQ XT/XT32. Kadangi esi ir muzikos mėgėjas, tau rekomenduočiau
atkreipti dėmesį į Denon AVR-X4000 (dabar tik 3 tūkst Lt tekainuoja Amazon)
kaip alternatyva Anthem. Marantz , nežinau, spėju permokėsi už Marantz vardą
lyginant su Denon ir tiek perkant AV resiverį.
Plačiau apie ARC:
http://www.hometheaterhifi.com/technical-articles-and-editorials/technical-articles-and-editorials/anthem-room-correction-arc-system-part-1.html