Tema: Re: namu kino receiver
Autorius: Icetom
Data: 2014-01-08 18:28:35
> Aš netikiu, kad galima "iš klausos" normaliai rankutėmis suderinti 5.1 ir
> pan. daugiakanales sistemas.

Būtent, be to daugiakanalėms garso sistemoms yra standartai...

> Anksčiau turėjau senuką 2000m. Yamaha ir jautėsi, kad resyveris pjauna
> totalų grybą, užknisdavo kiekvienam filmui perreguliuoti.

Taip pat, naujausios sukalibravimo versijos turi automatinius "kreivių"
parinkimus priklausomai kokiu garso lygiu klausai. Bei šiuolaikines
"loundness" f-jas kaimynų netrukdymui, pvz. vakare :).

> Šiais laikais autokalibratoriai yra "a must".

Visiškai pritariu kalbant apie daugiakanales sistemas. Dėl stereo - jau
reikia kiekvienam pasibandyti.