Tema: Re: namu kino receiver
Autorius: Icetom
Data: 2014-01-12 14:19:23
> O galingumo per akis vistiek, niekad neatsuksiu rankenėlės daugiau nei
> koks 1/5-1/4.
> 1. Daugiau galios - man nereikia, ir X2000 jos per akis;

1. Resiverio stiprintuvas tai ne stereo stiprintuvas ir ką gamintojas nurodo
ne visada bus tiesa. Bent 30 % gali drąsiai nubraukti vertinant galią
kanalui
2. Yra scenų kai vienu metu veikia visos pajungtos kolonėlės. Va tada
stiprintuvo smarvės gali pritrūkti ir bus nebe garsas, o garsų mišrainė.
3. Visokių Loudness atmainų naudojimas ir reikalauja papildomos galios iš
stiprintuvų.

> 2. Daugiau kanalų - neaktualu, ir X2000 jų per daug (naudosiu 5 + galbūt 2
> antrai zonai);

Dzin, čia tas pats kas dabartiniuose telikuose 3D f-ja.

> 3. -DDSC-HD / Alpha Processing - net neįsivaizduoju kas tai;

Įsivaizduok, kad gauni Dacmagic lygio gaminį integruotą resiverije. Alpha -
diskretizacijos ir gylio didinimas kai ateina iš skaitmeninio signalo (SPDIF
ar HDMI).
http://www.denon.com/pages/GlossaryDetail.aspx?GId=18
http://www.denon.com/pages/GlossaryDetail.aspx?GId=19
http://www.denon.com/pages/GlossaryDetail.aspx?GId=20
http://www.denon.com/pages/GlossaryDetail.aspx?GId=13
http://www.denon.com/pages/GlossaryDetail.aspx?GId=15

> 7. Audyssey XT32 prieš XT - čia neturiu komentarų, manau kad su mano
> akustika tai neaktualu/neverta tų 1500+ lt.

Prie 2.0 gal ir dzin, bet prie 3.0+ mano nuomone, atpirktų XT32 privalumai.
Šiaip 1,5 tūkst. Lt skirtumas ne tik dėl XT32 versijos.