Tema: Re: namu kino receiver
Autorius: spakainas
Data: 2014-01-08 16:07:09
Bet tai įdomiai - visur tipo rašo (tame tarpe ir Icetom), kad tie
automatiniai kalibratoriai yra gėris, bet ne iš tavęs vieno girdžiu, kad
praktikoje nx reikalingi. Na bet kuriuo atveju, už tuos pinigus kaip
supratau nelabai kas geresnio yra, o keist jau pribrendo reikalas, nes
turimas senukas sony jau vieną kanalą traškint pradėjo, o ir šiaip,
likusioms kolonėlėms medžiagos prisipjaustęs turiu jau antri metai gal,
žiemos vakarai ilgi, reik susimeistraut iki 5.0 pagaliau.