Tema: Re: namu kino receiver
Autorius: bigT
Data: 2014-01-09 21:56:52
 "Icetom" <kkk@kkk.lt> Wrote in message:

> Sunku smegenims, kai kolonėlės nebebaubia :);).

> :)

> Per internetinį radiją geresnė perduodamų stočių kokybė, nei per FM :(.

> Aš tai tiesiog per naršyklę darau pakeitimus ir pan. kai reikia. X2000
> berods palaiko tai.

Tai vat visas noras ir yra, kad jos nebaubtu, bet zemu butu, o su
 auto kalibravimu stereo rezimu, viduriai yra, auksti net atrodo
 perebor, o zemi kazkur anapus....
Sakau gal esme kolonelese, nes parduotuvej prie mazesnio garso tu
 zemu mano manymu buvo per akis. Taip pat maniske  patalpa apie
 35m2 ir gan nemazai plokstumu, bei nera jokiu kilimu.

O kas del inet radio tai kazkaip visai patikti padejo, ir dabar
 ji, o ne FM'as sukasi.

----Android NewsGroup Reader----
http://www.piaohong.tk/newsgroup