Tema: Re: Namu kino komplektas
Autorius: psw
Data: 2013-03-29 14:23:40
Icetom, esi demagogijos "varinėjimo" meistras.

Dabartinės Pioneer MCACC sistemos derinimo galimybės yra beveik tokios
pat resyveryje už 1500Lt ir Top modeliuose už (5000-8000)Lt. Manau,
skiriasi tik geresnių aparatų duomenis apdorojančių procesorių galia ir
paimama apdorojamui duomenų sekos apimtis.
Įsigijus Pioneer su MCACC nėra reikalo pirkti papildomo "super
derinimo", nes MCACC jau yra realizuota Pro lygyje, trūksta tik gero
mikrofono, bet tai iš dalies kompensuoja rankinis Fine Tuning. Iš to ką
pats bandžiau, man aišku, kad MCACC gerokai lenkia MultEQ XT. MCACC
Advanced versija, kiek galiu spręsti iš aprašymų, sulyginama su MultEQ
XT32. Net jei kiek ir nusileistų, tai tas neturėtų didelės praktinės
rekšmės (nebent perfekcionistam). Kitaip sakant, jau tiek pasiekus,
kalibravimo super galimybių ir tikslumo didinimas, realių sąlygų
galutinio rezultato kokybei, nebūtų labai reikšmingas. MCACC Advanced ar
MultEQ XT32 visko turi daugiau nei pakankamai, o pridėjus visus kitus
galimus nustatymus, derinti siekiant tobulumo, pavyzdžiui Pioneer
SC-LX56 resyverį, galima mėnesiais.
Kita vertus, visus dar "žemiškus" resyverius, galutiniam rezultate
"paveda" jų stiprinimo dalis.

p.s.: jei dabar naudojamam MultEQ XT derinimui gamintojas padarytų
rankinio Fine Tuning galimybę, arba išgydytų nuo "vaikiškų ligų"
(5-8)kHz dažnių diapazone, ji būtų visai normali, o dabar, sorry, labai
dažnai ji tinkama naudoti tik Off režimu.