Tema: Re: Namu kino komplektas
Autorius: Icetom
Data: 2013-03-28 19:30:42
>Na ir sunku su tavim,

Žinau, kad būnu užsispyręs :(. Matyt Audyssey gerai prafiltravę su savo
"fuzzy filtrais" ;) :). Bet po kol kas negavau įrodymų apie EQ kreivę. T.y.
kad MCACC ką nors daro žemiau 63 Hz kalbant apie EQ.

>Tai kas yra padaroma žemuose su MCACC, yra daugiau negu super,
>neįsivaizduoju ar būtų galima geriau, nes net ir to yra daugiau nei gana.

Manau, kad XT32 tai daro geriausiai kalbant apie minėtus automatinius
įrankius. Kaip minėjau, objektyvumo dėlei reiktų padaryti A.MCACC, A. YPYAO
ir MultEQ XT32 matavimus toje pačioje patalpoje panaudojant REW ar XTZ
programą tuose pačiuose matavimo taškuose ir pan. Nežinau, kas gali tuo
užsiimti. Labai pasyvi tema:
http://www.avsforum.com/t/1435060/rew-measurements-for-room-correction-systems-ypao-arc-audyssey-etc
Čia dar šiokios tokios info:
http://blog.acousticfrontiers.com/whats-new/2012/11/1/audyssey-xt32-vs-parametric-eq.html

>Pioneer MCACC matavimams naudoja  net 7 skirtingus signalus!

Bet, ar tai praktiškai taip jau įtakoja galutinį rezultatą?

>Yamaha RX-A1020 padarytą auto rezultatą leidžia nukopijuoti į rankinius
>nustatymus ir atlikti Fine Tuning. RX-V673 neturi tokio nukopijavimo, nors
>rankinis režimas yra, bet jame suvesti reikšmes visiems kanalams yra
>nemenkas darbelis.

Viską rankiniu būdu sukalibravus YPYAO ir MCACC atveju, ar lieka garso
korekcijos galimybė keičiant "globalų" garso lygį su su f-ja analogiška
"DynamicEQ" f-jai?

> Jei MCACC sistema nedarytų papildomų svarbių nustatymų, tai svarbiausia
> dalis - parametrinio EQ derinimas ir gautas rezultatas pas Audyssey, YPAO
> ir MCACC yra gana panašūs.

1) Jei gerai pamenu Audyssey MultEQ nėra parametrinis EQ. 2) XT32 versijos
atveju 20 Hz-20 kHz diapazone koregavimas daromas dešimt tūkstančių taškuose
(didžioji jų dalis sukoncentruojama žemo dažnio diapazone).

> Papildomai Pioneer resveriuose, rankiniu būdu, dar galima koreguoti taip
> vadinamą X-Curve - bendrą ADCH pakilimą/kritimą aukštuose dažniuose.

Jokių problemų Audyssey atveju:
http://www.hometheatershack.com/gallery/file.php?n=6577

Kaip ir keisti kreivę kiekvienam iš 8 kanalų atskirai:
http://www.hometheatershack.com/gallery/file.php?n=6579
http://www.hometheatershack.com/gallery/file.php?n=6578
Šaltinis:
http://www.hometheatershack.com/forums/audio-processing/46130-audyssey-pro-installer-kit-demystified.html

Kiek suprantu Audyssey "atsižvelgia" į visus dalykus, ką minėjote kaip MCACC
privalumus:
https://audyssey.zendesk.com/entries/20352398-Time-Domain-correction-explained

Vakar dar tiesa, žvilgtelėjau į sukalibravimo įrankius. Visi jie kainuoja
300 USD/300 EUR+siuntimo išlaidos. Tad man MCACC ir YPYAO rankinio
sukalibravimo privalumas atrodo labai miglotu lyginant su Audyssey.
Pvz.
http://www.xtz.se/en/products/measurements/room-analyzer-ii-pro
http://www.daytonaudio.com/index.php/omnimic-v2-precision-measurement-system.html

Gerai, einu klausytis Pink Floyd "pure direct" režime ;).