Tema: Re: Namu kino komplektas
Autorius: Yep
Data: 2013-03-24 17:52:24
Siuo metu naudojama SAT tiuneris su Panasonic plazma TV 50V20. Veliau bus
komplektuojamas Bluray grotuvas.
Pagrindas muzika, manau 70%, 20% - TV, ir 10% filmai.
Is koloneliu labiau linkstu i Tannoy arba Wharfedale .
Sedima bus apie 4 m nuo TV, prie kuriom atvesti laidai priekinems ir
centrinei kolonelems, galines koloneles uz
2 -2,5 m dar.