Tema: Re: Namu kino komplektas
Autorius: psw
Data: 2013-03-26 21:32:16
1. ADCH - amplitudinė dažninė charakteristika.
2. Visi žinomesni gamintojai turi savus "arkliukus", kuriuos žmonės
perka, džiaugiasi, nusivilia, keičia ir t.t., bet tikros statistikos
"kas su kuo miega" niekas neturi, o internetinis piaras ir reklama man
neįdomūs, todėl tokios išvados juokingos. Imu ką turiu, darau savo
išvadas, nors neatmetu, kad ko nors deramai neįvertinau.
Apie Pioneer MCACC privalumus jau rašiau, pasicituosiu:

"Pioneer SC-LX56 MCACC Advanced ir VSX-922 MCACC. Su jomis matavimus
galima daryti vienai klausymo pozicijai arba, iš meniu, pasirinkus
Professional variantą, 9 pozicijose. Viskas padaroma ir po to
atvaizduojama labai paprastai ir aiškiai. Be MCACC derinimo, pas abu
aparatus, papildomai, rankiniu būdu dar galima koreguoti taip vadinamą
X-Curve - bendrą ADCH pakilimą/kritimą aukštuose dažniuose (kiek žinau,
tokio reguliavimo kiti gamintojai neturi).
Nuoseklus MCACC derinimo eigos aprašymas:
1) Nustato kurios kolonėlės yra, kurių nėra (yra pas visus gamintojus).
2) Klausymo pozicijai(joms) suvienodina visų kanalų lygius ir tai galima
koreguoti (yra pas visus gamintojus).
3) Klausymo pozicijai(joms), priklausomai nuo atstumo iki kolonėlių,
suvienodina visų kanalų signalų fazes ir tai galima koreguoti
(suvienodinimas yra pas visus gamintojus, koregavimo pas kitus nėra)
4) Šitas punktas apie tai, kaip MCACC sistema nevaldo žemų dažniu. :)

(16-250)Hz diapazone su 1Hz žingsniu surandama stovinti banga
(suderinamas dažnis), kiek reikia sumažinamas lygis ir parenkama filtro
kokybė (Q). Jei reikia, tai padaroma viso trim stovinčių bangų modom,
tam naudojant tris atskirus filtrus. Galima viską koreguoti, bet geriau
prie šitų nustatymų labai nelysti.
Ši aprašyta savybė yra tik pas Pioneer MCACC (ir pas VSX-922), nieko
panašaus su tokiu tikslumu net pas Audyssey MultEQ XT (resyveriuose tik
nuo ~2000Lt) nėra, tiksliau yra, bet, kalibracija padaroma tik vieno
probleminio dažnio "rajone", platokoj dažnių juostoj. Kaip su tuo
tvarkosi MultEQ XT32 sistema, niuansų nežinau, nes ji yra yra pas
~8000Lt kainuojantį Denon AVR-4520 su kuriuo dar normaliai nesusidūriau.

5) Pagrindinis ADCH suderinimas su 9 juostų grafiniu EQ. Galima
koreguoti (yra tik pas Pioneer)
6) Atskirų kanalų signalų grupinio vėlavimo suderinimas diapazone 200Hz
- 20kHz (yra tik pas SC-LX56 su MCACC Advanced) (yra tik pas Pioneer)."

3. Iš dalies taip, bet tas daroma su ne tokiu informatyviu triukšminiu
signalu. Plačiau nerašysiu, nes jau "batarkė sėdo", gal kada nors
vėliau, kai dar pasitobulinsiu.
4. Nea, to nebus, man užtenka savų ir savų žmonių bėdų ir pinigų didelio
trūkumo nejaučiu :)

On 2013.03.26 18:42, Icetom wrote:

1. > Kas tai yra ADCH?

2. > Velniai žino. Jei tas MCACC toks geras ir pan., kodėl žmonės turintys
> pinigų ir turėję Pioneer resiverius su MCACC pasirenka Denon/Onkyo,
> dabar dar ir Marantz , su MultEQ XT32 (ir atgal nebegrįžta)? Užmetus akį
> į tai ką kūrėjai pateikia, man susidaro toks įspūdis, kad Audyssey
> MultEQ XT32 atitinka "biudžetinį" Trinnov Audio sprendimą. Be to iš
> matematikos ir pan. žinome, kad visada yra keli būdai pasiekti tą patį
> rezultatą. Taip ir čia.

3. >> pamatuoto "atsakyto" signalo laikinė funkcija perdaroma į signalo

> Spėju, kad Audyssey MultEQ surenka "tą pačią" informaciją:
> http://ee.usc.edu/assets/005/56551.pdf
> http://www.patentbuddy.com/Company/Profile/AUDYSSEY-LABORATORIES-INC./213953

4. > Kai nusipirksiu Audyssey Pro komplektą būtinai pakviesiu sukalibruoti