Tema: Re: Namu kino komplektas
Autorius: Icetom
Data: 2013-03-27 12:17:37
>4) Šitas punktas apie tai, kaip MCACC sistema nevaldo žemų dažniu. :)

Taip, subui iš MCACC naudos jokios (tai patvirtinęs pats Pioneer atstovas).
Objektyvumo dėlei, realiai reiktų pamatuoti naudojant pvz. REW programą A.
MCACC, A. YPYAO ir Multeq XT32 (iš bėdos MultEQ XT) ir būtų viskas aišku.

>Kaip su tuo tvarkosi MultEQ XT32 sistema, niuansų nežinau, nes ji yra yra
>pas ~8000Lt kainuojantį Denon AVR-4520 su kuriuo dar normaliai
>nesusidūriau.

Puikiai su viskuo susitvarko. Ji yra ir senesniuose modeliuose, pvz.
AVR-4311, Onkyo pradedant 3008 ir aukščiau; Onkyo 818 ir ją turi. Vakar dar
specialiai įjungiau rankinį režimą (kuris tėra paprastas, standartinis  DSP
čipo gamintojo parametrinis ar kaip ten vadinamas EQ tų pačių 9 juostų ) ir
nukopijavau iš Audyssey MultEQ XT32 dažnuminės kreivės reikšmes (yra tokio
f-ja) ir tik pamažinau lygį ties 16 kHz. Audyssey kažkodėl mano kambaryje
pakelia ties "šiuo dažniu". Tik turiu pastebėti, kad mikrofonas nestovėjo
ant trikojo kaip priklausytų. Skirtumas kaip diena ir naktis į blogąją pusę
klausant su rankiniu režimu. Vienintelis pagerėjimas - aukšti nebe tokie
užkelti klausant stereo režimu (kaip ne keista žiūrint filmus tas užkėlimas
nėra pastebimas-girdimas). Dar ką pastebėjau, naudojant rankinį režimą,
nebereguliuojami garso parametrai priklausomai nuo garso lygio nustatymo
(Audyssey DynamicEQ f-ja). Rankinis sukalibravimas tokiu atveju galiotų tik
vienam garso lygio nustatymui kas yra visiškai nepraktiška :(.  Tad vien tik
trūkumai naudojant rankinį režimą. Nežinau, gal MCACC/YPYAO išlaiko tokį
patį funkcionalumą nustačius visus parametrus rankiniu būdu...

>6) Atskirų kanalų signalų grupinio vėlavimo suderinimas diapazone 200Hz -
>20kHz (yra tik pas SC-LX56 su MCACC Advanced) (yra tik pas Pioneer)."

O kur 20-200 Hz atkarpa :/ ? Spėju nebepakanka DSP resursų tokių
apskaičiavimų atlikimui...

>4. Nea, to nebus, man užtenka savų ir savų žmonių bėdų ir pinigų didelio
>trūkumo nejaučiu :)

Na va, rašėte, kad visada jums įdomu susipažinti, įgyti patirties su
daugiakanalėmis sistemomis ir jose naudojamomis garso valdymo programomis
(mano atveju dabar XT32), o čia gaunu tokį atsakymą :(. Pinigų
trūkumas-netrūkumas ne prie ko. Tiesiog,  laikausi nuomonės, jei žmogus
gerai nusimano savo srityje, tai jam ir turi būti sumokama už jo žinias,
patirtį bei skirtą laiką.