Tema: Re: Namu kino komplektas
Autorius: Icetom
Data: 2013-03-24 23:00:06
>Negaliu skirti daug laiko vien muzikos klausimui, daugiau bus naudojama
>foniniame rezime.
>Tikslas nupirkti maksimaliai gera sistema uz ta biudzeta.

Realybė tokia, kad einant daugiakanalės sistemos keliu su noru klausyti ir
muziką, nurodytą biudžetą reiktų padauginti iš  2.  Aišku galima galbūt ir
tilpti į biudžetą, bet tada teks pasirinkti naudotus gaminius. Tai gi koks
naudotas Denon AVR-4310/4311, Onyo TX-NR3009/5009. Su šiai resiveriais mano
nuomone jau galima paklausyti ir muziką. O priekines kolonėles reikia tik
kuo didesnes ir grindines kai toks didelis plotas, pvz. Focal Chorus 836V.
Iš minėtų pvz. Diamond 10.7 o ne 10.6 ir t.t.