Tema: Re: Namu kino komplektas
Autorius: Icetom
Data: 2013-03-26 19:42:12
>Dominuojanti visų autokalibracijų blogybė - (6-8)kHz ADCH pakėlimas

Kas tai yra ADCH?

> o kai tokios galimybės nėra, šiuolaikinio interjero patalpoje, taip
> sukalibruoto garso negali palikti, tenka padaryti off

Kaip minėjau tam Audyssey turi Pro komplektą su tikslesniu mikrofonu, dar
rimtesniais apskaičiavimais ir t.t.

>todėl labai gerai, kai šį tą gali ir pats dar pasukioti.

Bet kaip jau sutarėme prieš tai, reikia žinoti ką kur pasukioti, nes galima
labai greitai tik blogiau padaryti. O smegenys labai greitai adaptuojasi ir
priima už "etaloną"...

> p.s.: Pioneer MCACC autokalibracija

Velniai žino. Jei tas MCACC toks geras ir pan., kodėl žmonės turintys pinigų
ir turėję Pioneer resiverius su MCACC pasirenka Denon/Onkyo, dabar dar ir
Marantz , su MultEQ XT32 (ir atgal nebegrįžta)? Užmetus akį į tai ką kūrėjai
pateikia, man susidaro toks įspūdis, kad Audyssey MultEQ XT32 atitinka
"biudžetinį" Trinnov Audio sprendimą. Be to iš matematikos ir pan. žinome,
kad visada yra keli būdai pasiekti tą patį rezultatą. Taip ir čia.

> pamatuoto "atsakyto" signalo laikinė funkcija perdaroma į signalo spektrą
> (dažninę signalo funkciją), kurios matematikoje yra visi "atsakyto"
> signalo parametrai - amplitudės, bangos formos, dažnių spektro ir signalo
> fazės.

Spėju, kad Audyssey MultEQ surenka "tą pačią" informaciją:
http://ee.usc.edu/assets/005/56551.pdf
http://www.patentbuddy.com/Company/Profile/AUDYSSEY-LABORATORIES-INC./213953
ir pan. šaltiniai

>Tada resyveryje esantis DSP su signalu gali daryti ką tik nori.

Resiveris galės daryti tik tik kiek leidžia DSP našumas. Turbūt ne šiaip sau
Denon/Marantz naudoja 3 DSP savo topiniuose gaminiuose su MultEQ XT32.

>Pats esu stereo šalininkas, nors daugiakanalio garso galimybės taip pat
>įdomios ir namų sąlygomis jos vis gerėja, nes į buitį persikelia anksčiau
>buvę tik profesionalūs sprendimai. :)

Kai nusipirksiu Audyssey Pro komplektą būtinai pakviesiu sukalibruoti (be
abejo už piniginį atlygį).

P.s. tik ką aptikau. Net nežinojau, kad yra ir toks sprendimas:
http://www.ikmultimedia.com/products/arc/